Garantie
Bij Staalknecht hechten we veel waarde aan de kwaliteit van onze producten. Voor alle
artikelen die je bij ons koopt, geldt een wettelijke garantie. Dit betekent dat een product voldoet aan wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Hoe meld je een garantieaanvraag?
Mocht er onverhoopt een probleem zijn met je product, dan helpen we je graag. De snelste en efficiëntste manier om een garantieaanvraag in te dienen is via e-mail. Dit stelt ons in staat om je aanvraag volgens onze procedures te verwerken en eventuele foto’s direct mee te nemen in de beoordeling.
E-mail: [email protected]
Vermeld in je e-mail:
- Je ordernummer
- Een korte beschrijving van het probleem
- Duidelijke foto’s van het product en het eventuele defect
Op deze manier kunnen we je aanvraag het best in behandeling en een passende oplossing bieden.
Wat valt niet onder garantie?
Wij staan achter onze producten en zoeken samen met jou naar de beste oplossing. De
garantie geldt echter niet in de volgende gevallen:
- Normale slijtage door gebruik.
- Schade door verkeerd of onzorgvuldig gebruik.
- Onjuiste opslag of blootstelling aan extreme omstandigheden, zoals vocht of
corrosieve stoffen.
Bij twijfel over de garantie kun je altijd contact met ons opnemen. Wij denken altijd met je mee om tot een oplossing te komen!